onsdag den 16. marts 2011

Den allerførste kage

Min første kage lavede jeg til d. 26. februar til noget spilhyggedag med noget af min kærestes familie. Det var bare ment som en øvekage så jeg kunne få en fornemmelse af hvordan det hele var at arbejde med.
Skoene lavede jeg en uges tid i forvejen af gumpaste og det var godt nok noget møg at arbejde med. Gumpasten tørrede alt for hurtigt (ja ja, fandt jo efterfølgende ud af at det er meningen med gumpaste) så jeg kunne ikke nå at få lavet huller til snørebåndene.



MMF'en havde en lang revne på tværs af kagen, men billeder er virkelig taknemmelige når det gælder kager (men ikke når det gælder mig - virkelig unfair!) så det er ikke til at se.


Kagen var mudcake (opskrift fra Kagekonen) med hindbærmousse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar