fredag den 24. juni 2011

Lynet McQueen

Så er det sidste kage der skal blogges om i denne omgang! Den blev lavet til Kærestens ældste nevø da han fyldte 4 år i starten af juni. Den skulle selvfølgelig forestille et af hans store idoler: Lynet McQueen.
Jeg var i alvorlig tidsnød (noget med at vi skulle have Kærestens datter allerede fra fredag morgen istedet for lørdag morgen og Kæresten derudover også lige skulle på arbejde fredag eftermiddag - nårh ja, og så er min lejlighed så lille at datteren sover i køkkenet og derfor gør det umuligt at pynte kage når hun er kommet i seng om aftenen), så det var noget af en udfordring at få kagen klar. Men det lykkedes! Og nu hvor det er kommet lidt på afstand er jeg faktisk ret tilfreds :-)






Kagen bestod af drømmekagebunde, et lag vanillecreme med friske jordbær og et lag dumlecreme. Selve Lynet McQueen var chokoladekage. Begge dele blev smurt op med nutellasmørcreme.

Nu er der ingen kageplaner (men masser af ferieplaner) lige foreløbig så hvis jeg ikke blogger er det ikke (kun) fordi jeg er blog-doven :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar