torsdag den 21. juli 2011

Ny rekord!!

Det er under 24 timer siden kagen blev spist (måske er den endnu ikke engang blevet spist helt op - Kærestens forældre fik resten med hjem) og så kommer den allerede på bloggen. Det må være ny rekord for mig!

Kæresten og jeg holdt fælles fødselsdag for hans familie igår og det var en rigtig hyggelig eftermiddag/aften. Kæresten havde ikke nogen ønsker til hverken indhold eller design af kagen så jeg fik endelig mulighed for at lave de nuttede Nybolig Snegle. Lidt mærkelig fødselsdagskage da ingen af os har noget med Nybolig at gøre.



Kagen indeholder drømmekagebunde med brombærmousse og lys chokoladeganache. Den er smurt op med nutellasmørcreme og overtrukket med MMF. Sneglene er lavet i MMF.

Næste kageprojekt er allerede om to uger. Synes gerne det der vejr må opføre sig lidt pænt for synes godt nok det er lidt besværligt når kagen (og selv sneglene som havde tørret i flere dage) sveder.

2 kommentarer:

  1. Hej Christine

    Må jeg låne et billede af dine smukke sneglekager til den her side: http://www.facebook.com/sneglene

    Mvh
    Mikkel, Nybolig Marketing
    mand@nykredit.dk

    SvarSlet
  2. Hej Christine
    Ihh, hvor er de søde dine snegle :) jeg har surfet rundt på din blog og du laver nogle fine kager.
    Hvis du vil se mine kager, så kan du se dem her:
    http://kageuniverset.blogspot.com/

    SvarSlet