fredag den 24. juni 2011

Fastfood - nu med sukker

Det er ikke ligefrem fordi blog-lysten har været overvældende det sidste lange stykke tid. Heldigvis er det heller ikke blevet til så mange kager i den periode så det er da nogenlunde overskueligt at komme up to date :-)

Den første kage blev lavet til min fars arbejde og de fik en burger-kage. 



Det blev også første gang jeg fik brugt et af mine nye kagefade. Jeg har nemlig været på (flere) tur(e) til mit lokale byggemarked og investere i plexiglas plader i forskellige mål. Og den løsning kan bestemt godt anbefales! Helt billigt er det ikke men man kan få lige den størrelse man har behov for og de kan genbruges MANGE gange. Der er selvfølgelig lidt problemer med nedbøjningen når kagerne bliver for store, men hvis man sørger for at løfte nedenunder kagerne er det indtil videre gået helt fint. Tror dog ikke om jeg ville turde lave en 3 etagers kage på sådan en plade. Men det er heller ikke rigtig et issue så pyt..

Nå, tilbage til burgerkagen.. Den består af drømmekagebunde, et lag skildpaddecreme og et lag boysenbærmousse. Den er smurt op med nutella smørcreme og al pynten er i MMF. Den var ret sjov at lave, hvilket måske også er fordi jeg for engangs skyld havde tiden til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar